Format e komunukimit me skuadren e suportit te zgjidhjes software -ike “Profisc” jane:
- Email: profisc@tetrapro.al
- Ndihme teknike
Te dy keto forma kontakti ndodhen ne krye te home page te Profisc.
Nese zgjidhni formen e kontakti Nidihme Teknike e cila ndodhet ne krye te nderfaqes ne anen e majte te ekranit ndiqni hapat e shjeguar si meposhte:
Pasi klikoni ne opsionin “Ndihme teknike” do t’iu shfaqet nderfaqja e tille si meposhte:
Ne te cilen duhet te plotesoni te gjitha fushat:
- Emri i Kompanise – Plotesoni emrin e kompanise suaj.
- Email – adresen email nga ku po kontaktoni.
- Nuis – Vendosni niptin e kompanise tuaj.
- Subjekt – arsyen e inicializimit te problemit.
- Pershkrim – Pershkrim te detajuar te problematikes.
- Dokument – Ngarkoni file te dokumentit qe deshironi te bashkangjisni ne mail qe po dergoni.
- Dergo – Klikoni butonin dergo ne menyre qe te hapet ceshtje juaj ne suport.
Pasi ceshtja juaj te jete krijuar me sukses suport i Profisc do t’iu kontaktoje per zgjidhjen e problemit te raportuar.