Register Now

[ask_signup]

Login

[ask_login]

Lost Password

Enter your email to reset your password.

[ask_lost_pass]

BY Author

Si kontaktoni suportin e Profisc?

Format e komunukimit me skuadren e suportit te zgjidhjes software -ike “Profisc”jane:

  1.  Email: profisc@tetrapro.al
  2. Ndihme teknike

Te dy keto forma kontakti ndodhen ne krye te home page te Profisc.

Nese zgjidhni formen e kontakti Nidihme Teknike e cila ndodhet ne krye te nderfaqes ne anen e majte te ekranit ndiqni hapat e shjeguar si meposhte:

 

Pasi klikoni ne opsionin Ndihme teknike do t’iu shfaqet nderfaqja e tille si meposhte:

 

Ne te cilen duhet te plotesoni te gjitha fushat:

  • Emri I Kompanise – Plotesoni emrin e kompanise suaj.
  • Email- adresen email qe po kontaktoni.
  • Nuis- Vendosni niptin e kompanise tuaj.
  • Subjekt – arsyen e inicializimit te problemit.
  • Pershkrim – Pershkrim te detajuar te problematikes.
  • Dokument – Ngarkoni file te dokumentit qe deshironi te bashkangjisni ne mail qe po dergoni.
  • Dergo – Klikoni butonin dergo ne menyre qe te hapet ceshtje juaj ne suport.

Pasi ceshtja juaj te jete krijuar me sukses suport i  Profisc do t’iu kontaktoje per zgjidhjen e problemit te raportuar.